2008...

Jag gör precis som alla andra....

Januari:
Börja på kurs av, VA-teknik och MKB och Pedagogik.

Febuari:
Köpa bil
Besök Svanå pga projektarbeta
André flytta in hos mig

Mars:
Avsluta kurs, VA-teknik och MKB
Börja med nya kurs, Miljöledning & miljörevision och Geologi & Geoteknik
Var i stockholm för att vara med på tv

April:
Var på lillebrors förbandsövning utanför Jönköping

Maj:
Lillebror, mamma och jag fyller år
Jag och André var tillsammans i halv år
Haft min 25 års fest
Börja jobba på Camping

Juni:
Avsluta kurs i Miljöledning & miljörevision och Geologi & Geoteknik och Pedagogik
Var i Hamburgsund under midsommar med André
Pappa fyller år

Juli:
Bara jobba
Var i Sala på en födelsedags fest, André var med

Augusti:
Mormor fyller år
Haft en överraskfest i Örebro åt en kompis
Var i Luleå på bröllopfest
Börja på kurs, Konsumentpsykologi

September:
Besiktiga bil, fick en mindre fel
Börja på kurs, Konsument som miljöaktör (Distans) och GIS (Distans)

Oktober:
Avsluta kurs, Konsumentpsykologi
Börja på kurs, Riskhantering i samhället

November:
Jag och Andre fira våra ett års dag
André fyller år
Börja på kurs, tätortnatur- och kultursvård (Distans)
Var med på möte för DAK (Döva Akademiker Klubb)

December:
Avsluta kurs, Riskhantering i samhället
Fira jul i Gullspång
Ska fira Nyår i Göteborg med André


Dela med min erfarenhet till er!
Tar ALDRIG flera än två distans kurs samtidigt!
jag tog tre samtidigt för att jag trodde det skulle vara lätt... Icke sa nicke... Det blev lite för mycket viss dagar.. så till sista besluter jag att omregistar mig på en kurs till vår....
Men det är bra att veta framöver för mig ;)

Det är intressant år för mig, har händer mycket som tex André flytta in, köpa bil... Ånger inte någon av dessa.. är ju lyckligare nu när är sambo.. det är jobbigare när man har distansförhållande tycker jag...
Sen är bil ju frihet även om det strid mot miljömedvetare person... Men använda bil ju inte mycket.. Har snart kör 1000 mil sen jag köpa bil i feb.. det är ganska låg om jämför med många annan...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt år du haft :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback