5 dagar kvar!!

Herrgud!! vart har jag varit.. kan inte tänker mig att det är så snart...
jag har nästan inte ens julhandlar.. skylla på pengar!
så jag får väntar tills tisdag då får jag CSN + lön då får jag handlar tillsammans med tusentals julpanik folk.. önskar mig lycka till och hoppas jag kan behåll min liv också...
Ska åka ner till Gullspång på måndag.. jag lift också.. ska ta tåg till Örebro sen ragga morsan upp mig ock kör mig till Gullspång, tur jag har världens snällast mamma! Hon har svårt att säger nej.. inte bra där ibland men alltid bra för mig ;)

Imorgon kommer Andys pappa och syrran och hämta Andy och katter... sen ska jag jobba på söndag kväll + natt.. får skick sms så dom får hämta mig på söndag kväll.. om tar buss måste jag vara där två timmar innan jag börja jobb.. nu förstår ni varför jag har bil....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback