År 2010....

Det är inte lång kvar dit.. sjuk!
Minns hur det var när det var 1999/2000, då alla prata att det kunde blir världens undergång.. att datorn skulle slocka o.v.s.. självklart händer det inte.. bara några riktigt gamla dator.. ink min gamla texttelefon, den fungerar dock men kan ej ställa in rätt datum.. men den är utbytt sen längesedan...

Men 2010 då är det 10 år sen jag gick ut ur grundskolan.. vad gammal jag känner mig!

Skulle vore kul med klassträff då... extra kul om vi bjuda också in alla våra gamla läraren. Flera av dom har gått i pension nu så jag tror det är nog riktigt uppskattad.. får några var vi deras sista årskull som klassförestånd...

Kul minne angår val till gymnasitet.. min föräldrar och klassförestånd var insatt på att jag skulle läsa naturveteskap program men självklart var jag emot dom, valt medieprogram istället... mest för jag ville ha lite mer praktiskt ämne och var skoltrött..

6 år senare söker jag Miljöveteskaplig program på högskola... Pappa sa bara "vad var det jag sa", "Du skulle haft läsa NV" jag bara jaja men jag har annan erfarenhet idag.. och jag tror att jag inte skulle trivs i klass, vet ju vem det var i just den klass...
Min klassförestånd fick veta av hans kollage att jag läser miljöv. prog. Han blev glad vad jag har hört...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tiden går jättefort! :) Och det är aldrig för sent för något som man vill bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback