Bättre idag..

Känner mig mer effektiv idag.. har hunnit ringt tre samtal, skick massor mail båda skolan och privat, börja med hemtenta, ska skriver ca 5 sidor, 10 frågor så ca halv A4 var.. har svar helt klart på en fråga, två andra är halvdant men är redan upp i över två sidor så inte illa... Projektarbeta.. jaa har iallafall ring ock skick mail, behöver ju fakta innan jag kan börja skriva, hoppas dom svar snabbt.. annars får jag ring till dom varje timma eller så ;)

har ringt till en man på skolan som har ansvar för exjobb, han har ansvar för att hitta handledare till mig på skolan, och sen ringde jag till vägverket som där jag ska gör exjobb och han verkan vill att jag ska börja nu med exjobb men jag sa att vi kan börja så fort skolan har godkänt... känns ju bra... nu kommer min kusin Erik kanske vilja mörda mig.. jag ska gör en undersökning om avgasvärde på snöskotrarer... och Erik älskar snöskotrar.. Finemang ;) Nej tror det blir bra, Vägverket vill ha en undersökning av avgas eftersom idag finns det ingen reglar för snöskotrare så han ville veta vilken miljöpåverkat det finns...
Ska blir en spännade arbeta framöver...

Måste ökat min tempo så jag blir klar med projektarbeta och hemtenta till nästan vecka..  ska också hinner städa här inne.. Andy kan vara glad att han inte är här just nu, annars skulle han gnäller på mig hur stökigt det ser ut.. han är lite mer pedant än mig så och han gnäller lite på att jag ligger saker där och där ibland.. måste blir klar med städning innan fredag iallafall..
som mallie skrev i hennes blogg att hon önskar att en dygn är 48 timmar, det önskar jag med! men då skulle vi sover 16 timmar per dygnt... och katt 32 timmar (katt sover 2/3 av dygn).. onödigt att veta där...

Kommentarer
Postat av: malin

intressant tanke, tänkte inte på att vi skulle sova mer om dygnet hade fler timmar :P skönt att det känns bättre för dig med skolan nu. tyvärr kan jag inte fråga johan, han är lika oteknisk som jag är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback