Berättelse från Annedal....

Ja det börja med igår att jag vaken halv tio och tycker att jag har sovit lite för länge... Menmen vad kan man gör åt det när man sover som en stock...
Bror kommer och hämta mig hemma, han sovade hos hans tjej. Han hämta mig för att han ska skjusta mig till Töreboda för att jag ska åka till Göteborg...
När jag väl är fram i Töreboda och stod på spår och våntar... Då kommer jag på att jag har glöm en VIKTIG sak...
ANDYS JULKLAPPAR!!!
otrolig att jag glöm dom.. Bara för att min båda väskan var fullt så jag packar ner julklappar i en påse, självklart glöm jag den..
Vilken bra pojkvän jag är!!
Men kommer fram till Göteborg väl och behåll iallafall...
Åker hem till Andys föräldrar i Annedal, fick fika samt julklappar av honom, självklart det skär lite grann i min hjärtan att jag inte har med mig något...
Av honom fick jag två olika linser till min systemkamera, en är UV filer (som gör att man får mer "ren" bild) och en circular polarizer filter (tar bort ytan som blanka tex fönster, stål ovs)...och prenumertion av Kalle Anka ;) Ja jag tycker om att läsa den fortfarande än idag...

Har hunnit test lite med filter.. det är cool.. speciellt där med circ.pol.filter.. man kan typ foto en sida av huset men det finns ju fönster som blanka lite och om man vill ta bort den så kan man vrida lite på lins tills man kommer in i en läge så man ser inte...
Jag kan visar t.ex någon dag när jag har ta en riktigt bra bild så ni ska få se vad jag menar...

En tråkig sak...

Jag har förbaskad ont.. vet inte varför men jag har ont i rygg, INTE ryggrad utan där bredvid skuldblad nere på högersida.. har ont typ hela tiden..det är ngt med muskeln tror jag... bara när jag ligger eller sitter gör det inte lika ont.. har ta tigerbalsam par gånger och den fungerar lite grann.. Jobbig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback