Biljävlar! ;)

Ja tydligt visste bil att den skulle åker bort över jul och inte ska vara i sin garage på några veckor så har den kråglar nu.. det är någon fel på broms så den "tjuvbroms" hela tiden.. Suck... Så jag får ta tåg hem till Gullspång.. Det blir några timmar extra resväg nu.. SUCK.. menmen vad kan man gör åt det.. Har skick iväg en mail till pappa, hoppas han har kan hjälpa med att fixa problem när han är hemma i Sverige på "semester".. Så jag kommer sitter fast i byhålan nu...
Men min julhelg blir iallafall miljövänligare! måste åka tåg och sånt nu.. ;)

Jaa så får man räknar med när har bil...
Tror det beror på salt så någon del i broms har rostar fast nu.. hoppas den är någon lätt att fixa.... har inte precis lust att lämna in den på verkstad.. det är ju dyr!

Heja SJ! ställ inte besvär för mig nu!
Förra året när jag skulle åka hem innan jul, självklart kråglar det... SJ inställd sin tåg... fick vänta snäll och ta nästan tåg.. Tur morsan hämta mig i Örebro så slapp jag problem hela vägen till Gullspång (morsan jobba i Örebro så)

Är hungrig.. ska äta palt ;)

Kommentarer
Postat av: Anja

Hörde att André tar med sig katterna över julen! Kul att jag får låna dom lite, haha. Förresten så ses vi på nyår eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback