Hometown: Gullspång

Nu är jag hemma i Gullspång...
ÄNTLIGEN har det händer något i utveckla här.. eller är det JAG som bidrag till det.....
nu har jag fixa trådlös nätverk... Ja tro mig, det är första nu trådlösnätverk gör intrång på södergatan... snacka om lite sent i utveckla...Så nu kan jag använda min KÄRA datorn istället för pappas SSSEEGGGG dator! och nu kan bror och jag sufa SAMTIDIG...

Det verkan som Gud vill vara elak mot mig senast dygn.. fick står ut med massor! eller det var ej allvar men...
Igår när jag kommer till jobb, en kollage mådde ej så bra, hon beslöt sig att inte jobba idag förmiddag så stackars lille jag som är för snäll och säger ja när hon fråga om jag kunde ta hennes pass.. säger ja men bad om får sluta tidigare pga har tågtid att passa.. vi beslöt att jag får sluta 12, annars 16.. är på jobb fram tills elva tiden fick jag sms av andy å han sa att hyresvärd undrar om det är ok att  vi släpp in en man för att byta våra kran, jag tänker bara ja ej fara.. och sen sluta jag halv timma senare och kommer på att jag skulle ju dusch innan jag åka hem... självklart fick jag ej.. eller vill ju ej dusch medan han byta kran i toalett...

för en gång skulle var gud snällare mot mig när det gäller tåg, Gud älskar att ställer till lite med tåg.. men det finns en ordspårk som löd i något stil "ropa inte hej förran man har hoppa över bäck" om jag minns rätt... jag ska ju med tåg till göteborg till helg så gud kommer säker vara extra taskig då!


Kommentarer
Postat av: Anja

Än sålänge har katterna hållit sig ifrån granen! Hoppas du har det bra i Gullspång. God jul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback