Julsaker har kommer fram...

Så jag är som alla andra.. det blev direkt mysigare här tycker jag..

Tror jag har fått någon typ av höstdeppig...
Orka knappt gör ngt.. trots har massor att göra, känner mig lite tom i huvudet och orklös, har några uppgifter som måste göras, men när jag sitter vid datorn vet jag liksom inte vart jag ska börja.. har en uppgift som skulle lämnas in igår men har inte ens börja och vet inte hellre hur jag ska börja..
har en projektarbeta som ska vara klar den 11 dec ink redovisning... den har jag iallafall börja.. men kommer ej så långt, ska ring runt lite imorgon... ska skriva ca 15 sidorna så det är en del att skriva.. och sen kommer det hemtenta som ska lämna in den 12 dec.. perfekt tidtajm......NOT.....
Just nu känns det som jag vill bara åka iväg till någon underbar varmt land och bara slapp av...
tror jag känner mig lite deppig beror på att väder är riktigt BLÄ.. bara tung mulet varje dag nästan och regn ibland och det blir aldrig rikitgt ljus ute, måste typ tänder lampor i lägenhet även om det är mitt på dagen... kände mig piggare och gladare innan snö försvann...
Sen är jag ensam hemma, Andy är i Göteborg igen... men han ska komma hit på fredag med hans bästis.. ska blir kul, dom ska ha ngt överrrask till mig under helgen.. är nyfiken!!!

Vill bara gå under jorden och slipper små deppig... känner mig rätt rastlös men har ändå inte lust att gör ngt.. har inte något motived med skolan just nu också.. den är så lång nere i botten så jag vet inte hur jag ska ta upp den igen...
Imorgon ska jag skräp mig och försökt börja med skoluppgifter.. försökt blir klar med de tre som jag måste gör...
Det finns några saker som jag är lite orolig över också men vill inte skriva här på blogg...

Jag saknar Andy så mycket.. vill ha honom brevid min sida när jag lägga mig och somna, även när jag vaken på morgon.. saknar att få gör frukost till oss...Saknar att ha någon att prata med..
Jag älskar honom så mycket, önskar att han är här nu.... får hålla ut till fredag...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om jag måste välja så väljer jag Örebro :)

Postat av: Pea

Jobbig att vara från sin älskling....:( Andy kom hem snart-...;)

2008-12-03 @ 14:03:10
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback