kort rapport!

Igår var jag på studiebesök hos Westinghouse.. Intressant, dom gör bränsle av uran som ska användas i kärnkraft....
Vi var där för att vi läser kurs om riskhantering så dom berätta hur dom arbeta med risk som finns runt verksamheten...
Men otrolig att man KAN se uran... Den har ju mycket strålning.. fick ha på mig rock och speciellt strumpor till sko för att inte ska få uran på sig... och det är hög säkerhet också..

Rapport om projektarbeta kommer nu: USELT!
Har äntligen börja skriva.. ... Får använda bilder för fylla ut text kanske HAHA...

Måste sluta och forsätta skriva.. eller fixa frukost, magen börja kurrar lite grann så jag får väcker min lille älskling som är sjusovare ;)

Ha en skitbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback