Lite för mycket av fritiden här i Gullspång...

Tror nästan att jag bloggar oftare än när jag var i Eskilstuna HAHA..
Jaa
Idag har jag dock jobba lite med skolarbeta.. tvätt kläder, promenad ner till ICA och handlar lite grann... annars var det ej mkt..

Jag har tänker att börja röra på mig lite mer... sitter ju för mycket så det gör i min knä ibland.. Funderar på vad jag skulle göra.. Gym är lite tråkig tycker jag.. har tränar där förut men kände inte riktigt för att lyft skrot och springer på löperband..
Sen kommer jag på simma är ju bra, man får röra på hela kropp.. MEN.. tråkig att simma samma bassäng hundra gång ju.. en dålig sak med eskilstuna att det finns bara EN badhus...

En gamla klasskompis som jag har kontakt på msn, han har börja med klättering.. då slår jag mig att jag har fantiskt prova par gång och tycker att det är kul så jag tror jag skulle tycker om att klätter...
Tror det passar mig.. jag behöver röra på mig som tex träna och klätter är det ju en bra sätt att träna samtidigt att ha kul.. man har ju mål hela tiden att ska klarar fixa vägg eller berg.. tror det passar bra.. sen tycker jag om att får tänker lite, löser problem. tror det sitter perfekt, man måste ju planera och hitta lösning när man klätter...

Jag ska kontakt klättklubb och se när man kan börja och sånt..  har varit på hemsidan men tycker det är lite kråglar.. sen måste jag ju fixa tolk så tror det är bra att kontakt med dom och kommer överans.. det finns "prova på" hos dom men då kan man bara själv kom dit och dom skrev på hemsida att det kan blir kö om flera kommer samtidigt.. så det känns ej såå praktiskt om jag ska ha tolk och sen måste sitter i kö... ska inte sitter med tumme i baken nu, försöker inte gör det hellre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback