Liv utan Andy....

Vad det har händer här inne sen Andy åkte..
SJÄLVKLART glöm jag ställa tillbaka mjölk in i kylen, stod i köket och fixa frukost och tog fram mjölk och fylla upp i kastull för att göra mannagryngröt och ställ den på bänk, ca 4 timmar senare var jag i köket igen och såg mjölkpaket och tänker "har jag glöm den nu igen" fick släng hela paket... Det visar sig att jag klarar inte utan honom!

Idag är det Vintersolstånd... det innebär att idag är det årets kortast dag! imorgon blir det ljusare ute igen ;) nä ingen man märks direkt men några minuter skillnad iallafall!

Kommentarer
Postat av: Andy

Gud va söt du är! =)

Det är bara en vecka tills vi ses! kyss

2008-12-21 @ 15:35:22
Postat av: Andy

Kolla förresten bilden jag gjorde i photoshop inatt. Det är ju sjukt att jag inte använt ps förut, är ju hur kul som helst!

Postat av: mallan

känner mig också handikappad utan thomas.

men skärp dig! ;)

2008-12-22 @ 00:23:39
URL: http://dr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback