Måndag igen som alltid ;)

Måndag är nog väl den mest älskad eller hatad dag...
Jag är ganska trött.. somna ju 3 igår och gick upp före 9 idag..
Helgen var toppen.. de var en riktgt överrask som inte vad jag har räknar med..
Börja med att i fredags väntade jag på Andy å hans bästis.. dom skulle kommer 5 tiden.. jag och andy msnar lite, han har ju msn i mobil så jag tycker det var ej konstig men bara konstig att jag inte kunna se honom i lociloci.com, det är en sida som man kan se vart person befinner sig med hjälp av persons mobil.. man kan själv välja om vill syn eller ej.. andys var avstängd hela dagen, det brukar ej vara så...
och när det var dags så sa han att jag skulle gå ner och möta dom.. så jag gick ner och väntade.. och stod där i några minuter och tänker att det tog tid.. menmen.. då dök Elin upp från igenstans..
Jag bara "hej.."
Elin- Tjena, allt bra?
Jag- Ehh jaa allt bra...... men vad gör du här...
Elin- Ja det är jag som är överrask
Jag- Men andy och hans bästis?
Elin- Nej dom kommer ej.. Andy ska kommer på söndag..

Men det var kul att Elin kommer hit..tråkig bara att Andy kommer senare än vad jag har väntar mig men tor att jag fick iallafall sällskap under helg....
Tack Elin för en trevlig sällskap under helg.. vi fick prata en massor som vanlig hehe..

Igår kommer Andy hit.. det var så underbar att han kommer.. så alla är som det är igen ;) Han är så gullig att fixa överrask till mig!! Vad jag älskar honom

Nu sitter jag och har ågnest över den jävla projektarbeta och hemtenta.. ska ju skriver total 20 sidor på några få dagar... hemtenta är inte mkt kvar.. MEN PROJEKTARBETA!!! har inte ens börja skriva.. men har iallafall ring runt och få lite fakta att arbeta med.. så det kommer ordna sig.. Men 15 sidorna tills torsdag... så jag måste skriva ca 4 sidor per dag nu tills torsdag...

Ska slut blogga och börja skriva så det ryker!!!

Kommentarer
Postat av: Anja

Kul att du har tittat in på min blogg Tobias! Ja men nu har vi iallafall fått den nya soffan som tur är, haha. Hoppas det går bra med dina skoluppgifter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback