Snö kommer snabbt.. försvann nog lika snabb!

Jag gick och lagt mig kl 1 igår då såg jag ingenting snö och vaken ca 8 imorsen..
Jag brukar inte använda perisenn alls.. ja jag sover oavsett hur ljus det är ute..
När jag vaken så såg jag bara det var mulet och tänker att det blir ännu en mulet dagen igen och gick till toa då såg jag någon konstig där ute genom kökfönster, och såg att det snöar...
Jag som har inte ens förväntar mig snö redan... Men det ser rätt blöttsnö nu.. misstänker den kommer försvann lika snabb...

Här kommer det ett par vinterbild från Eskilstuna

Kommentarer
Postat av: Jenny

E lika förvånad som du! Fast här e -0 typ.. men jag ska inte hoppas för mycket att det ska hålla sig.

Postat av: JoNo

Jag tror snö håller sig på ett tag. Men man vet ju aldrig för jag kan ha fel med det.

2008-12-04 @ 18:37:06
URL: http://jono89.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja precis. wow, bor du så nära tågstationen?

2008-12-04 @ 23:51:56
URL: http://mallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback