Svar:

Ja jag ska svar på er frågor nu snart men ska bara skriver par saker..
Ska ha saltenta nu på eftermiddag.. BLÄ.. jag tycker ej om saltenta men värre med nu är att det är sent på eftermiddag, hellre gör tidigt på morgon då är jag mer klar i huvudet än på eftermiddag..
Och jag tror att jag kommer blir sjuk nu igen.. har lite huvudvärk och är lite förkyl, känner mig även matt.. typisk idag när jag har tenta...
och ska jobba tre dagar och två nätter här vecka.. Hoppas jag blir bättre snart så jag kan jobba...

Nu kommer svar!

Tessan:
flytta? när du har avslutat din examen.
vad händer om 10 år?:)

Ja jag har tänker flytta från Eskilstuna så ifall jag inte får jobb här.
10 år.. jaa.. då är jag 35 (usch), Har jobb och bostadsrätt eller hus.. och har nog resa en del..


Sol Jenny:
Vad ösnkar dig i julklapp??
Vad göra du julhelg hos din mamma eller hos Andy??
Massor snö hos dej??

Ja jag önskar mig mest kamera grejer som väskan, stativ och sånt till min nya systemkamera
Julhelg kommer jag fira med mamma och bror.. pappa är ju utomlands och jobba men kommer hem på ”semester” den 29 jan…
Jo det har varit massor snö, men nu håller den på att smälta bort långsam ☹


Johanna:
Vilken typ av bil skulle du köpa, om du måste ha en bil? Även cykel är mycket bättre än bil. Bilen är också bättre än snöskoter. :)

Ja det är en svår fråga beror på vad jag vill använda bil till.. Jag skulle tänker mig ha fordongas, vad jag tror den är bra MEN jag vill också gör en road trip i Europa då går det inte att använda gas så jag skulle välja diesel, den är ju snålare, Volvo har ju precis kommer med nya motor till C30, V40, C50 som ska vara jättesnål… Den skulle jag kunna tänker mig att ha…

Andy:
Om du fick flytta vart du vill, vart skulle du vilja bo då?

Om jag skulle flytta utomlands skulle jag vilja flytta till Australien.. men inom Sverige så Göteborg… tycker ju staden är vacker och mysig med sina spårvagn…


Eva:
Din bästa minne?
Din favorit rätter?
Din bästa minne med Andy?

Där med minne är svårt.. det finns flera.. Men blanda den bästa.. Jaa…Att jag och Andy blev tillsammans måste det vara..
Min favorit rätter… Efterrätt.. GLASS.. min största last är glass! Sen beror det på vad jag är sug på för mat.. det är lite olika beror på  vem som laga… Mamma då är det hennes kyckling med currysås, Pappa då är det hans hemgjort fläskschnitzel, Andy, då är det hans Pasta la Alfredo…
Bästa minne med Andy.. jaa När vi var i London förra året…


Jono:
Saknar du Örebro?
Om du fick välja mellan Örebro och Eskilstuna vad skulle du välja på? Och varför?
Vad händer på nyårsafton?

Ja det blir Örebro! Ja varför.. Jag känner flera i Örebro, har bott där och känner stan väl… Närmare hem till familj…
Nyårsafton.. jaa vet fortfarande inte ;) men kommer vara med Andy i Göteborg tror jag i alla fall..

Malin:
Ditt drömjobb? ☺
vem är det som lagar mat oftast, du eller andy? :)

Mitt drömjobb.. EHH.. vet ej än HAHA.. Har inte hitta riktigt mål än men vill prova på några yrken för att få inblick vad jag vill jobb med, det beror mycket på vad för jobb jag får också. Jag vill inte begränsa mig med utvald av jobb utan tar den som jag tror det passar mig och min utbildning…
Det är båda som laga mat lika ofta tycker jag.. beror på ibland laga Andy oftare i ett period och sen jag..

Pea:
Din bästa minne med mig?...;)

Oj.. vi har ju gjort saker ihop… Måste funderar… Min minne har börja svikar mig så jag minns bättre den senast då var det när jag sov över hos dej i Vänersborg när vi några var på fallens dagen i Trollhättan…


Sofie:
när du är klar med dina studier, vad ska du göra sen? några planer ? flytt? ditt drömjobb? :)

Jag tar examen den 31 Maj 2009…
Vad jag gör sen, ja söka jobb så klart och börja betala tillbaka till CSN samt spara pengar för att få kunna resa utomlands, har inte någon resa där jag bara kopplar av på en strand typ i flera år så jag saknar det!
Planer som jag har är skaffa en bostadsrätt eller hus som jag kan ligger ner energi på att fixa…
Flytt är det högst upp på listan jag ska gör i framtiden, vart jag flytta beror mycket på jobb…
Drömjobb, kolla där uppe…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback