Döv + Bilradio??

Jag har köpt ny bilradio idag...
Nää det e både jag å André som har köpt en bilradio idag, den som fanns i bilen fungerar ej.. den hitta ej ngt kanal och display går ej att läsa alls.
Vi åkte till Media Markt i Västerås å kolla men hitta ej så bra å billigt, gav upp och tänkte köpa annan dag eller via internet. Jag behövde åka till biltema för köpa små grejer till bilen, där hitta vi en bilradio till schysst pris.. 800 kr, den kan ha CD, USB-minne, SD-minne i.. inte dumt för 800 kr.. och via AVX kan man kopplar DVD ovs... så vi köpte den direkt.
Åkte hem och åt tacos och kollade på film, gick ner och fixade radio.. folk tror säker vi skulle sno radion, vi satt ju där i mörket med ficklampa å sånt HAHA, fick ta bort en del grejer för att ta bort gammal radio, vi har ju ej redskap för att plocka ut gammal radio så.. och den nya fungerar bra, inget kråglar. Perfekt ju...

Ja nu kan jag lyssnar på radio.. NOT.. Men André ska ju få lite mer roligare resa än att lysser på brus från vind, däckljud och motorljud..

Förresten upptäckte jag en sak med förraförra inlägg där jag hade bild på bil, den e ej EXAKT lika, på den bil fattas det en sak, takvinge som jag har på mitt...

Kommentarer
Postat av: Jenny M

:D kul för andré! kan tänka mig att de såg lite skumt ut i mörkret me ficklampa, jag log . :)

Postat av: natty

hehe precis ;) lager ligger typ mitten av huset.. örebro den sista biten typ :P men det är roligt och se hur dom lägger ut planlösning oxå. roligt där med radio, jag skulle oxå vilja ha en själv om det ej fanns i bilen, skönt ibland att sätta på och känna bas medan man kör! ;)

p.s får man se nån bild på dig och andré? ;) d.s

2008-03-06 @ 06:58:40
URL: http://natty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback