Kunde ej låt bil att börja skriver igen;)

Kommer inte skriver lika ofta som flest men skriver när lust fall in..
Måste bara säger att André var gullig, han skick en "Rymdglass" till mig..
image156image157
Ja det är en glass som har frystorkad, brukar gör så när man åker till rymden.
Ja hur den smaka... jaa smaka som glass men torr och varmt... hellre äkta glass..
André köpte den bara för min last är glass ;)


Var rätt glad idag under eftermiddag, Var hos studievägledare och pratar om olika saker
Fick veta att jag har så lite kvar för att uppfylla examens krav.. närmlig bara 30 högskolepoäng (hp) på GN-300.. (Gamla system, 20 poäng på  C-nivå), av 30 hp ska examensarbeta vara 15 hp. Och en av kurs jag läsa under vårtermin är GN-300 så har jag 22,5 hp kvar på GN-300 till nästan läsa år..
GN-200 (B-nivå) Ska man ha 60 hp (40 poäng) och jag kommer att ha över 60 hp när vårtermin är slut.
bara 22,5 hp på GN-300 och måste ha total 180 hp för få examen, är upp i 85,5 hp just nu.. men till slut av termin kommer det blir 45 hp till om alla går bra. så det blir ca 130,5 hp, och en läsår blir det 60 hp, ja jag läsa extra kurs nu på distans så det blir extra poäng här termin. så när jag tar examen kan det 190,5 hp, men der beror mycket på vad jag läsa och hur mycket.. kanske läsa extra kurs till höst också.. vem vet!

Ha bra kväll...

Kommentarer
Postat av: Jenny M

Måste testa rymdglass!

Postat av: Piggelin

Vad kul! Då är du närmare till examen!
..Rymdglass? Intressant!
Har saknat din bloggskrivande!
pusskram

2008-02-06 @ 20:30:35
URL: http://www.dansarengirl.blogg.se
Postat av: Charlotta D

uuuuurrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkk.. rymdglass är verkligen inte något för mig...

2008-02-08 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback