Vad jag vet om min pojkvän

vad heter han: André Bäckström

vad har han för favorit färg: Blå

vad har han för ögonfärg: Fin blå!

klädstil: Vanligt

har han piercat sig:  Yes

dricker han: Nja vissa bara, tycker ej mkt om alkohol

röker han: Nej

snusar han: Nej

vad heter gatan han bor på: Risåsgatan, men snart Västra Åsgatan (Ja han ska flytta hit under vecka 8)

vad har han för mobil: Sony Ericsson

Vad vill han bli när han blir stor: Jaa vet inte, har sa: Heliopikerpilot, ngt med flygplan, egen företagen...

vad har han för färg i sitt rum: Begie

har han några syskon: en lillasyrran

vad är hans favorit mat: mest med pasta

vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Skulle köpa lägenhet, resa, köpa massor prylar som han gillar som LED-belysning ovs..

vad brukar han göra efter jobb: Ja bra fråga, beror på, om han är ensam hemma skulle han kolla datorn, om jag e hemma skulle han ge mig världens kyss!

vad brukar han göra på helgerna: Vara med mig eller vänner, bio, slappar..

vad har han för musiksmak: lyssnar på de mesta

när och hur blev ni tillsammans: 4 nov 2007...
Jaa det är lång och lite kråglar historia, men gör det kort..
Träffas i Pride i stockholm, sen umgås mycket... någon gång under okt sa jag att jag var redo att blir tillsammans men det var han inte eftersom han har ej riktigt gjort slut med hans förra kille.. men när han har gjort det så blev vi tillsammans.

vad var det första han sa till dig: När vi såg.. Minns ej,, Hej kanske..

vad brukar ni oftast skicka sms om: Oftast: hur mkt han saknar mig

är han beroende av någon/något: Mig... teknikgrejer

vad kallar du honom: Älskling, sötnos, sexig

vad kallar han dig: Sötnos, Älskling, Glassmannen

hårfärg: Brun

om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara: Underbar, fin. stort hjärtan

gillar du honom: Skulle jag inte gillar min pojkvän... NEJ! älskar ju honom över hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback