WEEIII!!

Mycket har händer senast vecka!! båda bra å dålig saker..
Först var det kråglar med banken pga jag behöver lite pengar till bilen.. men det löser sig, tur man har föräldrar!

André har flytta in hos mig så vi är sambo nu... fast det känns ej riktigt haha, tror den känsla kommer när vi flytta tillsammans till våra lägenhet, nu känner det liksom mer som han bara bor hos mig. Men huvudsak att han är här hos mig.. Känns skönt, jobbigt att vara ifrån varandra! Han tog med lite saker, han har dock mer saker hemma i Göteborg men det tar vi sen. Vill ju se först hur det fungerar! Jag känner på mig att det kommer blir BRA!
Det är första gång för mig att blir sambo men det känns bra! och det kommer blir bra! Ånger inte detta besluter, slipper ju pendlar ner till Göteborg vilken det är dyrt.

Och har ÄNTLIGEN hämta bil idag! skulle hämta förra veckan men banken... tur förra ägaren är snäll så han behöll bil åt mig trots han har fått mkt högre bud... Förre ägare är RIKTIGT pratglad gubbe!! när jag var där med pappa, han pratar i TVÅ timmar!! och idag var jag där med mamma pga måste få lite pengar av henne så, då pratar han i EN timma.. trots jag ska bara ge pengar å hämta bil... Men trevlig han iallafall!
Exakt lika bil jag har fast den är ej min, har snodd från blocket ;)


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Grattis till bilägare!! Skönt att ha bilen igen?? =) Kram

Postat av: ärtan

Oh har du börjat med blogg igen? trodde du avslutat det... då är jag här igen och läser!! hihi..
nyfiken vad jag gjorde idag? :) läs såifall min senaste blogg..:P hahaha

2008-02-21 @ 23:08:18
URL: http://www.artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback