Inför påsken...

Jaa det är skärtorsdag idag igen... imorgon Långfredag... När jag var liten hatar jag långfredag för det känns alltid som att den är världens längast fredag man upplevade under år.. det är nog bara ord "lång" som gör till värre.. men imorgon ska jag vara i skolan med en klasskompis å gör våran uppgift...

Jag har ej så stor lust att plugga till tenta men jag måste... har läste lite idag men annars har jag legt i soffa och kolla på Sex and the city nästan hela dagen.. Andy har box av den så...  Sen fick jag nog och gå ute till bil och köra omkring lite, var på upptäckfärd typ...

Påskafton ska jag åka hem till min lilla mamma och stanna över natt..
Andy är i norrland hos hans mormor med familjen.. kunde följa med men jag kände att jag måste plugga... men får gå till skolan hela vecka nästan vecka för att ska kunna plugga något.. annars får jag ingenting gjort om jag är hemma..

Sitter i soffa och har laptop på knä och Apple ligger och sova brevid.. hon är verkligen sällskaplig av henne.. är i närhet hela tiden...

Har sitter vid internet och kolla efter nya kylare till bil.. den jag har nu fungerar men är i dålig skick så jag måste skaffa en nya... men det är dyr! Men får räknar med när har bil.. massor utgifter på bil.. jaa... men hellre byta i tid än den pajar och motor blir överhett och risk för att motor förstöras... blir ju dyrare!

Måste ta in täcke snart, har hänga ute i flera timmar nu, vill ju ej hämta den precis när jag ska lägga mig så jag måste krypa i kallt täcke...

Jag visste att det skulle blir sä här med väder, att vinter komma... det är ju typisk för våren.. fort man tror det ÄR vår komma det snö...

Vad ska ni gör under påsken...

Kommentarer
Postat av: k3k3

Haha, sant. vädret är väldigt konstigt nu för tiden. man kan verkligen inte lita på väder. suck. Egentligen det är ju Aprilväder som gäller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback