Onsdag den 26:e = min egen oturdagen ;)

Jaa idag var det inte min dagen... inte stor grejer egentligen...
Tog bil till skolan, ska ha tenta
image161
och tågtid passar sådär så, åker hemifrån i tiden men ett sträck körade jag bakom grävmaskin som bara kör i 30 km/h å 20 i uppförbacken.. och äntligen blir jag av med den å kommer på E20 men då hamnar jag bakom lastbil.. men svänga av E20 å det var rätt frit fram tills via ca Kvicksund då var det lastbil igen å denna sträck är det svårt att köra om så jag undervika... å hamnar i Västerås till sista.. normalt resa brukar tar 30 minuter men idag typ 45 minuter.. så jag var lite stress å letar efter p-plats och gick till sal och gjort tenta...
Gick ej så bra tycker jag.. tror får en vacker U på pappert...
Åter till bil.. å hitta den här...

en vacker bötlapp...
enliga den saknar jag gilitmärke på min ruta.. men jag som har kolla om det behövs betalar och hittar ingen skylt... men tur det är bara 300 kr... kunde vara värre...

Jaa.. så var min förmiddag idag....
Eftermiddag flötar det på mycket bättre...

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Stackars dej.. Otur men inte fara.. Tur inte såå mkt pengar 300kr på böta när du gå i skolan.. Samma med mej i lördags och idag.. gärna läser min blogg som jag skrivit om det.. =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback