Aha, så ni vet allt om mig redan...

Det blev bara några fråga från två personer.. Jag som väntar mig lite mer, men icke sa nicke... undrar varför....
Vad heter kattunge..
Vi har ej bestäm än.. lite pinsamt nu när har honom i över en vecka...Nej skojar bara, så sent igår bestäm vi att han heter Digg
Vem är min bästis...
Jaa ärligt har jag inte riktigt BÄSTIS men har några godvän.. Charlotta, Elin och Therese.. jag träff tyvärr dom inte ofta som jag borde...
Favvorätt... Ja kan ej svar på rak arm beror på vad jag känner för just den dag.. men Mammas köttbullar, kyckling med currysås och dillkött.. Mums!! Andys Mac and Cheese, Andys hemgjort Pesto, Chili con carne, Pappas schnitzel, grill kött/kyckling....
Vad jag köpa till andy i födelsedag, den får fortfarande blir hemlig tyvärr.. jag är ju inte dum....


Kommentarer
Postat av: Pea

Jag har inte varit vid dator under helgen, så här får du mina frågor...:)



1. Trvis du bra i e-tuna?

2. Kom du att bo kvar efter examan?

3. Hur du o Andy träffades?

4. Kanske känslig, men hur upptäckte du att du tycker om killar?... såifall när?.. Om det är jobbig så behöver du inte svara..:)



kramkram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback