bort bra hemma bäst ;)

Jaa nu är jag hemma från min Västra götlands län tour ;)
Skulle vara hemma igår egentligen men det blev ej, vi var på Jul på Liseberg istället och jag ville ej kör i mörket i ca 50 mil så vi bestäm att stanna över natt så vi åker hem idag under dagen.. körning gick bra.. bara det är ganska tråkig att kör på nästan bara E20... bekvämt ja men blir ju less...
När jag gick in på bloggkoll, har ju ej kolla den sen torsdags.. det blev 177 inlägg att läsa..
så nästan gång jag blir bort så måste ni tar det lugnt med blogg!!

Har tur också, hann byta däck och idag var det minus norrut göteborg så jag behöver ej vara lika orolig som om jag hade sommardäck kvar...

Nej ska laga mat nu.. och kommer säkert somna framför tv.. är trött, har inte ens sovmorgon i flera dagar nu... och över 5 timmars körning tar kål på mig..
en kul sak.. vi stannade vid Laxå för att äter på Burger King samt tankar bil..Inne i Burger King träffade jag en kvinna som har bott på samma gatan i Gullspång när hon var liten.. vilken slump att vi träff på samma plats av alla platser och att vi kommer dit samtidigt.. hur stor sannolik är det, särskild en som bor i samma gatan i en byn....

Kommentarer
Postat av: marcus

Hej SAIBOT.. Var ett tag sen jag kommenterade här. :) men tänkte medela att jag snott din design! MUHAHAHAHAHAHAHA.



Fast oroa dig inte.. det är bara temporärt!



177 inlägg är grymmt mkt, sj får jag kring 1-2 st per inlägg, haha.



Antar att folk saknat dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback