Dimma..

Det är tjock dimma här... har varit det sen igår kväll..

Förresten tack för gratulera på ett årsdagen..
Igår har vi mysig stund ihop.. vi båda var i skolan/jobb så vi kunna inte fira det hela dagen så det blev bara på morgon innan jag åker till skolan och på kväll när vi var hemma igen...
Köpte pizza och baka kladdkaka (med mjölkchokladbitar i).. Det var gott båda två... Vi har ju bestäm att inte köpa något till varandra pga ekonomi, men viktigast att vi är med varandra och har stund för oss själv...

Ännu mer fråga.. ROLIG!

1. Vad tänker du dig för jobb efter examen?
Ja det är svårt fråga hehe..vet ju inte vad jag ska blir när jah blir "stora" HAHA.. men något inom min utbildning iallafall, min utbildning är bred så jag kan jobba med de mesta, det beror mycket på vad för jobb jag får... jag tänker inte begräns mig till liten området.. och jag tar lite hänsyn på min funktionshinder eftersom man brukar få kämpar lite extra så..
 
2. Vad/Var ser du dig själv om 10 år? =O
Ehh... Är fortfarande tillsammans med Andy då ska vi haft fira 11 årsdagen HAHA... och båda vi två kanske har en egen hus som vi har bygga och har varsin bra jobb som vi trivs bra... resa utomlands ofta tror jag.. jaa...

ha det bra dagen! kram till er...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack för din kommentar:D



Och Grattis på er ett-års dag:D

Måste träffas snart igen och kanske ha spelkväll eller nåt!! :D Ja, man behöver inte ha nåt stort, at ni är tillsammans och mår bra är huvudsaken ju:D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback