Hurra.. NOT...

Jag har inte ens gjort enda uppgift nu.. Jaa..
Jag loggade in på plattform för distans, såg att läraren har svar på en uppgift, jag har blanda ihop med övningsuppgift så jag måste gör om hela.. så jag måste ju fixa den uppgift också..
Sen kråglar PC.. eftersom jag använda en program som fungerar bara på PC.. jaa pga kurs så måste man ha just den program.. jaa.. sen lyckas jag fixa den, men sen kunde jag inte hitta den sak som jag ska göra.. SUCK så jag ge upp istället haha.. får gör det imorgon.. men jag tycker att jag har rätt till att skick in uppgift lite sen.. eftersom läraren svar på uppgift första efter nästan 1 månad.. om hon har svar tidigare, mycket tidigare så skulle jag haft mer tid att fixa den uppgift, nu istället har jag två st.. jaa får ta itu med den..

jaa sitter å gnäller nu hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback