Lilla mamma!

Nu blir det dags igen för en del åktur där runt Gullspång ;)
Ska dit igen på torsdag... har ju lektion på fredag och lördag i Mariestad så...
Men fredag kväll blir det nog middag hos mamma i Kristinehamn.... mys!!
Har ej träff mamma på länge nu.. har tänkte träff henne förra gång jag var i Gullspång men hon var ju i Aruba så..
Jag VET en sak mamma kommer att göra när vi träffas!
1: Ge mig en rejält kram..
2: Rullar upp hennes tröja så hon kan jämför våra hud.. hon måste jämt skryta att hon är brunare....

Idag var klassen på studiebesök hos en av sveriges största kemiska företagen... det var intressant...
vi var inne i olika bebyggnad, en av rum, det luktar stark salpetersyra... usch... dom gör tekniska nitrat.. en sprängämne alltså...
Jag tog med bil pga inte så många har bil och sånt.. min lilla fina röd bil som var rent, nu efter ca 16 mil resa är den verkligen smustig...Jaa snö och salt = riktigt smustig... får tvätt bil sen när jag är tillbaka från Gullspång.... Vill ju ej låta salt sitter kvar för länge, bil har ju lite rost här och där, vill ju inte att det ska blir mer rost....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback