mer fråga...

Trevlig ju med flera frågor nu ;)

1. Trvis du bra i e-tuna?
Trivs helt okej.. fast lite tråkig ibland men tur att ha sambo så behöver inte vara ensam jämt...

2. Kom du att bo kvar efter examan?
Nej, har tänerk flytta från stan men vart vet jag inte än, mycket beror på jobb..

3. Hur du o Andy träffades?
Vi träffas i Pride Park förra sommar, jag jobbade i teckenspråktält och han dök upp med hans kompis och flötar lite med mig...

4. Kanske känslig, men hur upptäckte du att du tycker om killar?... såifall när?.. Om det är jobbig så behöver du inte svara..:)
Nej det är inte känslig fråga... Jaa hur jag upptäcker.. ganska sent, jag var tillsammans med en tjej, och hon dumpade mig så jag börja funderar över saker och sånt och på någon sätt glider jag in där jag upptäcker att jag tycker om killar.. men om jag tänker efter nu så inse jag att jag har tycker om killar tidigare men på en omedevete sätt typ...

Förresten är det inte försent att fråga, ni kan forsätta fråga om ni vill...

Imorgon är det en stor dagen!!
Jag och andy fira våra ett år tillsammans.. ;)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, kul att läsa fråga fyra.. Nästan identisk med "My story".. hihi..

Får väl fortsätta med någon fråga..



1. Vad tänker du dig för jobb efter examen?

2. Vad/Var ser du dig själv om 10 år? =O

Postat av: Pea

Jaa tack för dessa svar! :)

O grattis på ers 1 års dag idag!! kram kram!

2008-11-04 @ 18:51:02
URL: http://artan.blogg.se/
Postat av: @llis

grattis på ett års dag

2008-11-04 @ 18:58:34
URL: http://luz.blogg.se/
Postat av: Sia

Grattis på era 1 årsdagen :-D

2008-11-05 @ 01:36:11
URL: http://shinesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback