Några bilderna med nya kamera ;)


Här var Digg som var duktigt att sitter prydligt, ser ut som skolfoto tycker jag...

Det var den FÖRSTA bild med kamera.. Man ser direkt att kamera har satt Apple i fokus.. tycker om det..

Tycker den blev vacker..

Var och sotera lite tvätt inför imorgon bitti.. självklart hitta dom en sovplats i tvätthög...

Rikitigt bra närbild på Digg.. han är duktig på att sitter still.. Apple går det liksom inte hon måste alltid gå mot mig fort jag kommer med kamera i hand..


Sorry det blev bara bild på katter, har ju ej annan bättre för mig, dom är ju vacker djur och extra kul när det är lite svårt pga dom röra på sig ofta och sånt, kan ju ej säger till dom att vara still eller så..

Kommentarer
Postat av: Pea

Åh vacker katter du har!... Mysig att det fungerar bra mellan dom!...



Ja nu förstår jag, ja kanske finns det inte mytcket att fråga eller så har dom inte något huvud att tänka... hahhaa...:D kram!

Postat av: Ida

De är såå fina! :) Digg är verkligen en kamerastjärna! Jättefint med söta lilla pricken på nosen! kram*

2008-11-11 @ 22:40:38
Postat av: Anja

Åh, va söta dom är! Hörde att du och katterna kommer hit en stund på söndag, va kul isåfall :)

2008-11-12 @ 00:21:42
Postat av: Jenny

vackra!! :)

2008-11-12 @ 10:06:15
URL: http://www.ovea.se
Postat av: Camilla

Fina bilder på katterna! Kul att det går att använda kameran. den 3:e bilden avr verkligen snyggt!

2008-11-12 @ 17:09:37
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå söt bild ..

den med svart prick i nosen..Så söt! =)

ja blev bra bilder du!

2008-11-12 @ 21:29:21
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Anna B

Vilka fina bilder på katterna! Bra kvalitet är de också. :)

2008-11-14 @ 16:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback