När man talar om trollen....

Jag skrev i blogg igår att jag börja undrar över där med examensjobb..
självklart hör han av sig igår.. men läst först idag...
Han sa att det ser ut att uppgift passar mig bra.. har rätt kunskap som behövs..
Ja hoppas det blir verkligen av så jag har en examensjobb klart..

Jaa fredag idag...
Oj kommer på nu att måste skriva till tolk och avboka tolk nästan vecka pga inställd lektion.. glöm nästan.. ajabaja på mig!



Imorgon ska Andy åka hem till Göteborg för att fira hans födelsedagen.. kommer vara ensam hemma då... tråkig... men har ej råd att följa med så.. ska ändå dit nästan söndag för hämta honom med bil så.. 50 mil enkel väg så om jag följa med honom imorgon och sen på torsdag måste jag åka upp till gullspång.. ca 30 mil.. och sen till mariestad fre + lör så 12 mil total mellan gullis och m-stad.. och sen till skara på lördag för besök T.. ca 8 mil.. och sen till göteborg på söndag ca 20 mil + sen 30 mil tillbaka till gullis för hämta katter och sen 20 mil till eskilstuna.. jaa blir typ 170 mil, 12 kr/liter bensin... 170 mil*12kr/l = 2040 kr.. självklart längre pga bil drar mellan 0,6 - 0,7 liter/mil.. beror på.. och ska byta till vinterdäck = drar mer och mer buller pga dubbdäck.. vill helst ha dubbfri men den däck jag fick med när köpa bil är typ nästan ny så lika bra använda tills det är dags att byta...
har ju ej 2000 kr precis så.. lite jobbig att lämna andy för en hel vecka :(.. men kommer går bra.. har iallafall två katter som kan gosa med..

Men ikväll ska vi ha det mysig och imorgon ska han få sin present i föreskott.. hoppas han tycker om alla paket... även om jag inte följer hans önskelista..

Ha det trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp jag o min dator e JÄTTE BÄSTISAR :P

nära på slänga den ut genom balkongen =) ha ha! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback