Reklam...

Jag är trött på folk att försökt gör reklam för någon i min kommentarer.. jag brukar radera bort dom..
Tycker det är fel att skriva hos andra blogg för att försökt gör reklam för sin egen grej eller vad det är..

En annan sak...
När folk försökt värva in medlem hos någon internetsida så brukar dom ju skick lärk.. jag brukar ibland blir medlem men då använda jag inte lärkadress utan skriva "huvudadress"... det är lite elak.. men flest sånt lärkadress har medlemnummer i den så om jag blir medlem i den lärkadress så får den person som har värva någon poänger eller vad det är. självklart jag blir medlem genom lärkadress ibland om det är från någon person som jag känner och tycker det är ok men annan som jag inte umgås med eller typ så tycker jag dom förtjäner inte extra poänger...

Visst är jag elak ibland men man måste vara det.. annars kör folk över mig total!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback