Skäms över sin egen minoritet grupp?

Det finns en community för döv... vet inte varför jag är medlem där egentligen men den sak kan man diskutera annan gång...

Jag upplevade alltid där att jag skäms över viss personer.. vet inte om dom är inte normalt begåvad eller är bara dum helt enkel...

Ja i en forum en kvinna skrev om kamera, vi har samma kamera så det var ju trevlig, men då kommer en man in och bara klaga och gnäller över den kamera vi har.. han säger att han har högre krav på objektiv och han säger att våra är dålig..
Jag blir bara irriterad över det.. Det är han som är dum! av någon anledning har han missat att det är systemkamera, det innebär man kan byta objektiv... Så jag skrev det i forum och jag sa också att jag har inte den standrad objektiv som man brukar får med, jag har lite annan typ. Jag tycker att han borde inte dömt saker för snabb.. tänker om jag har en av de bäst objektiv och han som klaga..

Men jag tycker alltid det är lite jobbig att vara inne på forum där men ändå är jag där ibland...
flest är helt ok men det finns viss personer som är bara dum eller mindre begåvad än andra..

Nej ska fixa det sista så åker jag ivägen på mini resa hihi *ler*
Kram och puss.. (måste sprida lite glädjer)

Kommentarer
Postat av: Pea

Jaa kanske det!:D hahaha



Ja, sånt känner jag med!... Är bara inne o prata i gb sen logga ut... orka inte att läsa hur gnällig folk är.... usch!

Hörde att du ska träffa min bror, krama honom!!!!

Postat av: mallan

deafsworld? Om ja, jag avslutade medlemskap där efter en vecka. Räcker bra med facebook! :)

2008-11-17 @ 09:57:10
URL: http://dr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback