Skumt...

Jag har ganska mycket att göra angår skolan framöver ändå känner jag mig jätte lugnt... plugga 150% nu kan man säger..
har 4 kurser nu samtidigt.. Tre är distans, två av dom är kvartfart som har pågått sen aug,i Karlstad. Sista är det halvfart som ska start nästan fredag i Mariestad, som är Göteborg unvi. Ja så jag läser bara en kurs här på MDH halvfart...
Jag har typ 10 deadline (inlämningsuppgift och sånt), 1 tenta, 2 omtenta, 3 redovisning, 1 studiebesök, ska vara i Mariestad tre tillfälligt, då är det 2 dagar där i skolan, ska också vara i Karlstad en gång.. under nov, dec och jan.. fast har typ "ledig" mellan 16 dec till 7 jan.. rätt lång.. fast har 3 projekt och 2 omtenta att plugga över jul så jag lär inte ligger i soffa hela jul...

Sen är det sista termin... examensjobb.. Herrgud... har varit i kontakt med en företagen.. har fortfarande inte hör av dom fast det var 3 veckor sen jag skick in ansökningen.. men han sa att han skulle på tjänstresa under vecka 43.. vilken det var för 2 veckor sen.. Jaa.. bör börja söka flera och söka in som plan B om det inte blev något..
Vet inte riktigt hur jag ska göra.. om jag ska ringa dit och kolla hur det gick med min ärende eller bör jag väntar..

Satt och räknar ihop min poänger jag har/ska läsa.. Om allt går som det ska till examen så skulle jag ha 195 poänger vilken det är mer än man har för 3 års utbildning men sen måste jag räknar bort en kurs pga gymnasitetnivå så den räknas ej med kommer jag på nu... fast jag har egentligen plugga för mkt hehe.. om jag hade fixa ALLA kurser skulle jag haft 217,5 poänger.. fast två kurs skit jag i.. en är det matte C, fixa ej det men fixade det i efterhand på komvux, mkt bättre hehe, och en fixa jag bara 3 poänger men har inte godkänt i den kurs.. pga jag klarar inte två tenta och tänker inte gör det.. tycker ej om läraren och det är jag som måste jaga efter honom för att få gör omtenta och fick tjatar massor.. fick drar in min studievägledare för få knuffa på honom vilken jag inte orka med mer så jag skit i den helt..

Nej, åter till skolarbeta.. har en deadline på lördag, har inte ens börja.. (typisk mig)
Hoppas det fungerar bra med den uppgift så jag fixa det snabbt så jag kan börja lite med nästan uppgift som ska vara klar om 2,5 veckor..
Nackdel med flera distans kurs samtidigt är att det blir många uppgift och viss har deadline på samma dag eller jätte nära varandra.. Jaa men trivs bra iallafall...

NEJ NU SKA JAG SLUTA SKRIVA OCH ÅTER TILL SKOLARBETA FÖR HELVETET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback