Snodd farsan bil...

Nej det blir tyvärr inte så.. brors bil är trasig så han behöver den hatälskad saab ;)
ska snart åker till Mariestad i regn.. jaa det verkan som blir regn större del av dagen idag.. hoppas de sluta vid lunch då vi ska vara ute i eftermiddag...

Jag ska åka ner till ICA och köpa något frukt att ta med, jag blir jämt hungerig mellan frukost och lunch och middag så.. och frukt har bättre effekt på hålla ner hungerig och pigg än sötsaker.. och nyttigare...

Ska kolla lite på internet sen ska jag se om Apple vill kommer in, annars får hon vara ute tills bror vaken, han har jobba nattskift, kommer hem tjugo i 8 i morsen...

Digg får ej vara ute än.. han måste "lära känner hus" först och sånt, Apple visste vart hon är fort hon kommer hit eftersom hon sprang till atlantdörren och satt sig där, så jag släpp ut henne fast hon brukar inte gå längre bort.. brukar bara hålla sig på atlant... jaa...

ha bra dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback