Svårt att låt bli hehe

Vet att jag har sagt att jag skulle ej skriva men vill bara berätta...
Har precis fått hem min nya systemkamera..
Är som julafton just nu.. ser emot att det blir snö ute så skulle jag vara ute direkt och fota massor!!

Ja jag har en Canon EOS 450D nu som jag fick av min pappa i tidig julklappan.. WEEIII....

Ska lära mig mer hur kamera fungerar ovs och sen kanske fixa en egen hemsida som jag kommer lägga upp fin bilder men får se...

jag är som barn på nytt nu... synd idag är det ej så kul ute bara mörk ocg grått.. men man kan också ta bra bild en sånt dag men jag känner inte för att gå ut ändå...

Kommentarer
Postat av: Pea

Kul!!!=)



Ang att du vill inte skriva mer... man kan inte alltid få kommentar i varje inlägg... :)

Postat av: Sofia

Tack så mycket! Kan du skicka kameran till mig istället?? blink hihihi

2008-11-11 @ 15:46:01
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis till den nya kameran! Japp jag ahr Nikon D40 och trivs PI bra med den! Denna kort på Domkyrkan i Skara är tagen med en annan kamera som jag haft innan jag fick min D40!

Jag älskar att fotografera och har tagit MÅNGA bilder bland annat 1200 bilder på vår resa till Skottland i somras!

Ska bli skoj att se dina bilder sen!

kram

2008-11-11 @ 20:13:50
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback