Tackar!!!

Blev glad att flera har skrivit att min blogg är snygg.. är nöjd...

Vill bara berätta en sak ni bör tänker på... att inte stig upp från säng extremt snabbt!!!
Att stig upp för snabb från säng är inte bra grej vet flest, men natt mot söndag fick jag upplevade värst..
Jag fick kramp i ena vad så jag har nästan reflex på att stig upp snabb, annars gör det ondare om man ligger kvar så jag var på benet inom några sek och börja gå... plöstligt svimma jag.. jaa jag ramlar ner och sånt.. fick några snygg sår på ansiktet nu..
Lite jobbig att vara på jobb idag.. ska till skolan imorgon.. får nog spela in video så jag slipper berätta det flera gånger haha..
Jag är jätte glad att Andy finns här. Han hjälpa lite till när jag ramlar och sånt.. skönt att vet det finns någon som ta hand om...

Jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback