Två katter....

Jaa det är lite jobbig att vara ensam med två katter har jag inse nu.. båda vill ibland gosa samtidigt med mig,, ibland ligger båda två i min knä.. jaa det blir lite trång där men mysig ändå..
Ska blir skönt att Andy kommer hem på söndag så kan vi gosa med en katt var ;)

Imorgon åker jag ner till Gullspång, men ska stanna ett kort stund i Örebro för att utbytta skvaller lite grann med lilla Elin.. tack för du lät mig ta med katter trots du är allergiska...
Sen forsätta jag ner till Gullspång, måste kom ihåg att vara lite tyst, bror sover kanske, han jobbar nattskift så...
senare på kväll ska jag ner till Skara för att träff Dennis.. äntligen träffas vi efter några år på näten och har aldrig träffas innan trots jag känner Dennis syrran väl.. jaa..
Fredag åker jag till Mariestad för att vara på föreläsning...det blir lång dag.. 10-17 fast 13-17 ska vi vara ute någonstans, ingen aning vart HAHA... måste ta med mig varmt kläder...
Lördag, Mariestad igen.. men kl 8!! tur jag sover hemma i Gullspång, 30 min kör till Mariestad.. stannar där fram till 15.. sen måste jag uppe till Gullspång för att hämta katter och åker ner till Skövde för hälsa på Tessan samt sover över, tack du också att kan ta emot katter... Vi ska vaken tidigt på söndag, hon måste åka på en ärende så åker jag ner till Göteborg...(blir inte förvårande om ni läsa olycka mellan bil och spårvagn i Göteborg, det är nog jag som blir inbland ;)).. hämta Andy, men ska stanna där hos svärföräldrar i par timmar kanske så dom kan hinner gosa med katter, Andy ville ju att jag ska ta med katter för att dom ska få träff Digg..
Sen blir det hemåt till Eskilstuna..
Förhoppvis går resan bra...

Ska nog snodd farsans rosthög medan jag pendlar mellan Gullspång, Skara och Mariesad bara för minska slitagen på min bil HAHA.. farsans bil är redan förstöras så gör ingenting att den kör lite mer.. den har ju rullar typ 35000 mil och har rostfläckor på varje plåtdelar som finns på bil så... Jag skäms över den bil men älskar den ändå...
Ja föräldrar byta till den bil bara för att jag skulle börja övninkör, deras förra bil hade automatlåda så.. minns den dag vi hämtade den bil, den var såå fin, blank mörkblått... den var årsmodell 97, har gått bara 4000 mil, vi köpte den 99...
Idag har den rullar ca 30000 mil i våra ägo, båda jag och bror har övninkör med denna bil... MEN bil har bytt motor en gpng för att bror körde sönder förra motor.. jaa.. jag och bror tycker farsan borde köpa en bättre bil istället för att byta motor menmen...
men känner ändå lite speciellt band med den bil.. det är ju den första bil jag lära mig kör med, första bil jag kör med körkort...Men jag väntar bara tills den dag bil ska skrotas... tror den går INTE att sälja alls!

Jag skäms över saaben men älskar den ändå...

Kommentarer
Postat av: piggelin

Tjoho! Det var trevligt att du kom förbi med dina katter!..Apple är mästarinna på att gömma sig i lgh:-) Digg är sååå söt, och liten! Ha det skön resa dit och hem! krampuss!

Postat av: Sarah

:) och skönt att ha uppmärksamhet av två katter! Härligt att gosa med dem. Ja, jag lär att bli rik om jag uppfinner ett par bra vantar! ;)

2008-11-13 @ 21:04:38
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback