Blondinbella

Jag förstår inte varför hon blev så populär.. jag har kolla på hennes blogg. tycker att den är tråkig.. eller inte min typ..

Har precis gjort klart en skoluppgift i GIS (geografiskt informationssystem) det var lite svårt tycker jag.. men håller på lära mig system iallafall...

Dagens i-landsproblem... Några kanaler på tv har sluta sändas pga vi har ändra på val av boxer som vi har..
Haft ju tre månaders erbjuda som de visar alla.. Så nu har vi bara 19 kanaler.. typ 3 å 5 å 9 har vi ej nu.. Men det finns på analogsändare så vi får välja mellan box eller vanlig analog..
Största problem är att vi se ofta på femman och några svenska program finns, med våran boxer kan den spela in och sätt på text efteråt, det är ju bra.. men nu måste vi se live på femman..
Har dock dvd med HDD men den kan ej spela in text som man behöver så svenska program måste vi se på live...

Kommentarer
Postat av: Pea

Haha så snart?!... måste vara skönt va?...;)

Vad blir du då när du är klar?

Jaa det är härlig att vara kär... tack tack du! :)

Hur länge har du o Andre varit tillsammans?... nyfiken*!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback