Bröd...

Ja idag har jag baka bröd.. lagom ambiös jag är iallafall ;)
Gick upp ganska sent idag.. Andys fel som alltid HAHA :D
Fick lite ont i huvud samt tinnitus.. jag brukar får tinnitus peridovis.. det är jag glad för, stackars dom som har den hela tiden..
Fick kämpa lite med att Andy skulle gå upp.. han älskar ju säng mer än mig *skämt*...
Vi gick ner till ICA och handlar till frukost.. hade typ ingenting hemma.. inte mjölk, smör, ost, flingor ovs.. så det behövs handlar hehe..
Senare gick Andy till jobbet så gick jag ner till ICA igen, (har 1-2 minuter promenad till ICA). skaffa Jäst, strandradmjölk, den fungerar bäst när man ska baka så..
Sätt igång med bakning.. Gick bra..
När jag blev klart tog jag två bit bröd och bred den med smör och ost och gick ut på stan till Andy, han ska ju få smaka färskbröd!

Flest vet att jag ska ta examen till vår.. Jag har redan börja letar efter examensjobb... jobbig.. min utbildning är ganska ovanlig så det är inte så lått att hitta, har söka på google, kommer in på några intressant sidor men som alltid är den på fel plats eller passar inte riktigt min utbildning.. jaa.. men har kolla med stort företagen som vägverket, NCC, volvo, ovs.. ska skick in några ansökning..
Har ring till Vägverket idag, han verkan jätte positiv och tycker att jag ska skick in ansökning, hans annons har varit ute sen april men fortfarande är den ledig och har inte hitta någon lämpig person..Det blir kanske min.. men ska inte hoppas för mkt..
En problem.. hans kontor ligger i Borlänge... Men vad det står på sidan att det spelar inte roll vilken plats så det är lugnt ändå..

Dagens i-landsproblem... bildtelefonsförmedling svar aldrig!, har försökt ringer dit i två dagar nu men inte enda gång de svar, fick använda texttelefonförmedling istället..

Kommentarer
Postat av: Anna B

Vad gott med färskt bröd. :) skicka bröd till mig :P älskar nybakat bröd. Ja, det brukar ordna sig med jobbet och tror att det är lättare att hitta nåt jobb när man har utbildning i ryggsäcken. Håller tummarna att du får tag i ett jobb som du trivs med. Lycka till! Kraam

2008-10-15 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback