Hemlig!

Vi har en hemlig...
Ni får veta nästan fredag tyvär.. visst blir livet mer spännare nu när ni inte vet någon....

Dagens i-landsproblem... Jag är visst på väg att blir sjuk.. börjar hostar, får ont i halsen, känner min alllmän matt...

Varför ska det händer NU.. jag som har inlämningsuppgift nästan fredag (nej inte denna hemlig jag prata om) Den uppgift är ganska stor.. ska gör 4 olika deluppgift i den..granska reklam,  granska affären, granska säljare och gör en TOPPEN reklam ur den aspekt vi har lärt oss...
Ja det är inlämningsuppgift för konsumentspsykologi... Hoppas jag klarar den uppgift..

Glöm inte den 29 nov.. vet det är lång kvar men det är köpfri dag...
bra att påminner er då å då så ni minns..

Kommentarer
Postat av: Fredde

29 nov. köp fri dag? innebär man inte ska köpa nåt alls, typ mat, kalsonger eller så?`

Nyfiken. Inte hörts talas om det.

Kanske kan sponsra reklam för den dagen med.

Postat av: Pea

Hemlighet!!! Åhhh.... :)

Tack tack, jag är så lycklig...;)

2008-10-17 @ 12:32:07
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback