Lördag..

Ja det gick bra på jobb igår.. fast det händer en sak. Kan ju ej skriva pga tystplikt... Men annars är det lugnt på jobbet..
Fick sover hela natt.. brukar typ gjort det...
Slutade 8 i morsen, körde hem, Andy låg vaknad i säng med Apple som han har höll henne kvar.. Hon brukar alltid springer fort jag kommer hem. Men hon lyckas ej smita.. Jag krypa ner i varmt säng och vi låg och snacka lite stund innan vi går upp...
Det är ju sååå mysig med sånt stund!

Förresten är jag jättestolt över Andy! Han blev teamledare för hans jobb, att han blir det redan efter första dag på jobbet. Han är ju så duktigt ;) Det innebär att han har ansvar för grupp och skick in rapport till kontor och sånt grejer..

Åh jag ser emot att vi börja får lite mer pengar.. haft ju lite dålig med pengar på sistone.. delvis för att jag var tvugen att betala hyran i Örebro som kostar massor!

Ska åka till sthlm om ca 1,5 timmar...

Apple hoppa upp i knä nu och lägga sig ner.. Hon har saknar mig i natt hehe..

Dagens i-landsproblem: Tåget går inte lika ofta på lördag.. hann ej med 12:05 så vi får väntar till 14:05.. under vardagen finns det varje timma till sthlm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback