Otrolig att det är...

snart jul igen..2 månader och 18 dagar kvar...
Men innan jul är det Andys födelsedagen...
Jag vet inte ens vad jag ska köpa.. jag får börja kolla runt och försökt fråga ut honom haha...

Vill bara talar om att Lördag den 29 nov är det köpfri dag det innebär att man ska inte köpa någon den dag för att det är en internationell kampanj som syftar till att väcka medvetenhet om konsumtionsmönster världen över, och visa på alternativ.

Dagens I-landsproblem... att en viss datorprogram vill helst undervika tungarbeta...

Kommentarer
Postat av: jenny

jaså..?? intressant då får man planera om man vill köpa mjölk o så :)

Postat av: Signe från DK

jaså? Det visste jag inte. Tack för info :)

2008-10-07 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback