Patrik 1,5

Fick precis veta från kära Elin, hon sa att Patrik 1,5 film som visar i Eskilstuna har sv.text, jag blev såå glad...
För par veckor sen ville jag tittar på den men hittade ej i eskilstuna bara Västerås, Örebro, och glömde bort att det är svenska film.. Men nu när hon sa så kommer jag på att det är svenska och skitbra att text ska ha här i eskilstuna.. men samtidigt lite ÖHH eftersom här bor det ju inte så många döv.. som typ Örebro skulle det passar bättre..
Men som Elin sa att Eskilstuna är kanske snäll mot mig ;)

Kommentarer
Postat av: piggelin

jaa jag kollade nu i örebro,sf.se och det finns inte textad:(

Postat av: Pea

Jaa, förstår det.. när är du klar med skolan?...

Jaa, det är så mysig att vara nykär! =) längesedan så jag har glömt hur det är att vara nykär! gud!.. hahaha... kram

2008-10-06 @ 22:55:38
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback