Sista minuter människor del 2...

Som sagt är jag sista minter typ.. igår satt jag och försökt verkligen skriva uppgift men var för ofokus och har 0 motived att skriver.. tänker ta ett paus och se om lust e tillbaka..
satt mig ute i balkongen och njuter av sol.. blev fantiskt piggare efteråt.. men fortfarande ingen lust..
senare när det blev kväll.. ingen lust hellre.. bestämt mig att vaken tidigt i morsen..
Vaken 06.30 och fattar ej vad som händer men senare kommer jag på att jag ska ju upp och skriver den skitgrej..
Sätt kurs mot dator och börja knappar lite och efter lite stund kopplar hjärn in då börja jag arbeta.. och blev klart lagom innan 8...

gick tillbaka till säng och somna om till halv tio...

Idag har jag inte gjort mkt.. små städa bara..

Senare kommer Andy hem från jobb, jag var SÅ fokus på datorn så jag märks INTE ENS när andy röra mig lite, trodde det var apple som har hoppa upp på min stolrygg.. hon brukar ju gör sånt, så jag tänker ej på mer sen när jag vända mig då satt Andy där några cm från mig.. blev lite skrämd..

kort stund ringer det på dörren, trodde det var hjälpmedelteknik som skulle kolla på min skumt bellman, den fungerar själv när den vill liksom.. Men det var grannen, hon börja pratade och jag sa vänta och hämta Andy, hon ville ha hjälp ngt med fax.. Och då fråga hon om jag var döv.. han sa jaa.. så sa hon i någon typ "jasså därför" så blev andy fundersam och fråga, hon sa att det gick snack om mig i huset att jag var konstig..
Tack grannen ska ni ha...

Dagens i-landsproblem... att JAG är den konstig grannen....

Kommentarer
Postat av: Fredde

Vem det nu kan vara? SOm e konstig granne.

Sådant har jag varit med om många gånger.

Ett bra sätt o få vara ifred om de tror jag e konstig.

Postat av: Cami

jaa längtar efter vinter :P här är oxå lite varmt men vill ha lite kallt :)

2008-10-14 @ 14:56:28
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: malin

usch usch inget kul med nyckeln! grrr men men :) jag är också sista minutens människa, verkar aldrig bli bättre. varje gång lovar jag mig själv, att vara ute i god tid, varje gång sviker jag mig själv... :P

2008-10-14 @ 15:26:41
URL: http://mallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback