Sista minuter människor!

Jag är verkligen sista minuter typ i skolan.. har en uppgift som ska lämna in imorgon 8.00
Gissa vad jag göra.... har inte ENS börja.. istället sitter jag och skriver i blogg.. skäms på mig!
Men det ska vara va en A4 så det är lugnt. kommer hinner skriver till imorgon, värsta fall får jag sitter upp hela natt..

Men typ privatsaker tycker jag mer om att fixa i tiden och planera..
Där med skolan tror jag det är en vana sen jag var små, har aldrig tycker om läxa så jag försökt alltid smita från läxa.. Bodde i elevhem, självklart personal fick reda på så de har mer koll på mig men tyvärr var jag lite för smart.. typ när jag kommer hem, jag gick till min rum då ta jag läxor direkt och gömma den ute, min rum hade jag en dörren som ledar ut till trädgård, jag brukar gömma läxa under trapp, och sen när personal komma och fråga om jag har läxa säger jag nej, då vill de kolla i ryggsäck oga de vet jag gör inte läxa men de hitta ju ej... Och sen på morgon, jag är verkligen morgonmänniskor när jag var liten.. kan gå upp 5 och leka, stackars min föräldrar! Men då gör jag läxa...
Och jag tycker att jag jobba bättre under press.. typ om jag får uppgift 2 veckor innan tänker jag bara, det är lång kvar kan börja nästan vecka.. och en vecka senare tänker jag.. en vecka kvar, kan börja med den om några dagar.. och till sista är det typ.. OJ.. ska ju lämna in den imorgon...
Ja det är min egen fel haha.. men har ju alltid fungerar bra så forsätta jag med det.. konstigt nog men...

Söndag idag, så ingen dagens i-landsproblem.. det behöver paus ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

hahaha. tror att de flesta funkar nog så. :)

puss

Postat av: Anonym

tackar :D

Jaa det är aldirg kul att se nån djur skadad :/

2008-10-12 @ 22:06:25
Postat av: Sarah

:) jag är också en sistaminutsmänniska för det oftast. lite irritant! angående tenta, ja det vore skönt med salstenta när jag tänker efter. man pluggar bara och sen skriver man. dvs. man oroar inte sig i några dagar med tentan. :)

2008-10-12 @ 22:30:13
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Anna B

Ja, det där känner man sig igen. Är också ofta sista minutsmänniska när det gäller med uppgifter. Men nu har jag förbättrat mig på att börja med uppgifter i god tid men det går inte alltid. :P

Ibland får man vara omotiverad och motivationen brukar komma tillbaka. Tror att det är bra att va i sista minuten ibland men det beror naturligtvis på vad för uppgifter man får. Kram

2008-10-13 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback