Sjukling här!

Ligger i soffa med täcke och båda Apple bredvid mig... Ja hon är mysig att kommer till mig och håller sällskap.. det säger att djur kan känner att människor mår dålig eller så, det tror jag på..

Par kul saker jag upptäcker.. Jag och andy brukar tittar på Ellen DeGenere show.. hon är kul!!
Fick reda på att hennes mamma fyller den 20 maj.. COOL.. som lille jag Tobias.. och en annan sak... Ellen är lika gamla som min mamma-.. hon är några månader äldre men dom född samma år...

PUH.. hatar feber...
alltid för varmt eller för kallt...igår när jag lägga mig så tycker jag det var kallt MEN egentligen var jag så varmt.. jag och andy skojar om att jag skulle kunna vara som Tjenobyl, att jag kunna produkter el.. sen fråga jag om hur det skulle blir om jag härdsmälta eftersom jag var så varmt..
Nu sitter jag i soffa och svettas....

Dagens i-landsproblem tar paus..
är sjuk, orkar inte hitta någon felet i samhället...

Kommentarer
Postat av: Jenny M

stackars dig som sjuk.... krya på dig! tur du har katten.. veet, alltid mysigt att ha husdjur :)

Postat av: sandra

me like smeten

2008-10-20 @ 21:12:55
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: Sia

Krya på dig!

TACK, ja Astor får åka hem idag :) Är så glad, har gråtit iflera dagar Kommer blogga senare när allt är bra med Astor då kommer jag berätta vad som har hänt.



kram!

2008-10-21 @ 01:11:05
URL: http://shinesia.blogg.se/
Postat av: Smultron

Tobias.. så sant, jag får alltid tolk, helt sjukt! Jag missade några ggr när jag bodde i Örebro.. komiskt egentligen!



2008-10-21 @ 10:22:48
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback