skolan...

Har varit i skolan idag, läser konsumentpsykerlogi, det är fantiskt intressant kurs! Det handlar om hur folk beter sig, vilken knep säljare använda för övertygad folk, varför folk gör så ovs.. Känner kul att börja förstår olika knep och sånt.. tror det gör mig att jag blir mer stark, kan står emot om någon försökt sälja ngt...

Dagens I-landsproblem: Hur ska vi får Apple att äter kött,
Har läst att katts kropp är byggad för att äter kött, den har inte förmång att hantering kolhydrater, och Apple äter ju bara frukt eller grönsaker samt torrfoder...

Nyss tog jag en Äppel och kniv för att skära små bitar, nästan direkt kommer Apple upp på bordet och vill också ha äppel, fick dela lite äppel med henne... Gullig ju.. det är samma sak med flest frukt, hon kommer och sitter bredvid mig och stirrar på frukt som hon vill äta...

Kommentarer
Postat av: Jenny

söt! :)

Postat av: mallan

det sägs även att människornas kropp är byggnad för kött. Men kolla på mig;) och sen har jag en kusin som har barn och hundar+katter. alla barnen och djuren har aldrig testat att smaka kött någon gång under sina hela liv. Vill Apple vara vegeatarian, låt honom vara och kolla upp med protioner och ge tabletter ist.

:P

2008-10-07 @ 15:29:52
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: mallan

förlåt, apple är ett Hon va? :P och vill adoptera henne, bra med katter som har själv valt va veg! :D

2008-10-07 @ 15:31:29
URL: http://dr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback