Vacker höst...

Jag tycker att det har varit rätt fin höst iår, tycker att det regn knappt ngt.. ganska skönt..

Drömde konstig inatt.. jag var tvugen att fly från sverige för jag gjort något allvarlig brott.. men vad för brott minns jag inte men jag minns bara att jag fly från sverige, fick hitta på nya namn och sånt.. var orolig hela tiden om polis skulle hitta mig så jag fly till olika länder ofta.. Men har ingen aning hur jag fly, som varje gång jag vaken i dröm är jag i nya land.. och har nya namn... och nya meritlistan som är tygnd som jag har plugga till läkare, VD ovs...

Jag kollade lite vad dröm kan betyder...

Fly, vara på flykt eller se flyktingar: din älskade är dig trogen

Polis, Det är ganska vanligt att drömma om poliser. De symboliserar ofta den drömmandes rädsla för straff eller för att överträda lagar - för det mesta de moraliska. Polisen framställer också ofta drömmarens önskan om att skyddas för sina egna eller andras känslor.

Intressant...


Fortfarande lite sjuk.. hostar mer nu.. ont i hals är mindre.. men känner mig fortfarande matt.. får ta det lugnt helt enkelt..
Må jag är konstig att jag vill hellre vara sjuk just nu så blir jag frisk snabbt än att vara så här i flera dagar och är osäker på om ÄR sjuk eller frisk... Är nog på väg blir förkyl också, jag brukar börja nyser massor innan jag blir förkyl.. har typ nyser 10 ggr på en timma tror jag...

Dagens i-landsproblem... att jag född efter den 15:e så får jag lite pengar den 19:e, och den är imorgon vilken det blir att jag få pengar på måndag.. om jag född innan den 15:e skulle jag haft pengar igår redan..


Ska gå ifrån dator och sätt på tv och tycker synd om mig, ska även fixa frukost.. börja blir hungerig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback