Var är du solen!

Jag tycker att det blir skillnad när sol inte kommer fram, hela lägenhet känns mörkare.. trist, orkar ej ha lampor tänker hela tiden....

Hörelseteknik var här, fick hela ny bellman set.. va bra jag har.. så alla fungerar nu..
Jag var lite seg med att fixa bildtelefon, ska ha varelseblink och har ej den sen jag flytta och passar på att talar för honom när jag skick felanmälar och nu har jag den... så jag inte kan missa bildtelefonsamtal länge.. ni kan ringer hit ju hehe...
Den bellman jag fick, den är nya version som ska vara bättre än de gamla.. fick nya ringklockan som går att ringer på direkt ist för att kopplar in till den ringklockan som finns på dörren..

Så här ser det ut och den sitter på dörren nu...
det.. fick även nya brandlarm för att den jag hade fungerar inte ihop med den nya grejer..

Dagens i-landsproblem.. Vill ha nya Macbook...

Kommentarer
Postat av: Pea

hahaha har samma problem som du hade... jag missr alltid bildtelefonsamtal eller vanlig samtal..:P måste anmäla det....

Jaa man blir alltid trött av att jobba jour... blä! ska jobba jour nu i helgen.. gud...:( men pengar..;)

Postat av: nettan

hehe vaddå vet? vi kanske tänker samma sak?? förresten tack :D hehe

2008-10-16 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback