CSN + studera.nu = Less på dom

Jaa.. när jag söker kurser i våras till höst termin, man kan välja att söka CSN samtidigt då...
Självklart blir det struligt som alltid.. av alla gånger jag har söka kurser och sånt har det aldrig fungerar.. vilken resultat blir alltid att jag kommer på det lite sent så jag fick söka den efter skolan har börja och då får jag vara utan pengar i några dagar innan jag kan få pengar..
MEN den har fungerar tills något anledning försvann min ansökning!
Jag fick mail från CSN i typ börja av aug att dom bad mig att kolla över ansökning och godkänt, det gjort jag.. men den bara försvann, tänker skriver på studieförsäkring men kunde inte pga fanns ingen att skriver på så jag fick börja om med alla och söka.. men fick iallafall besked idag att jag fick godkänd, vilken jag har räknar med, har ju prata med CSN tidigare och fick veta att min poänger räcket för att få pengar så... men min pengar kommer senare typ..

Och har haft problem med internet i några dagar.. i fredags var det struligt och sånt.. sen fungerar den igen på lördag, tack andy att du kommer hehe.. och i måndags sluta internet fungerar pga har beställ 50 mbit/s men har inte fått nya modem, men fick den på tisdag men kunde inte kopplar upp oss. Leveratör sa att det var ngt fel på deras "växel"... men sent på kväll börja den fungerar...
Så nu har vi 50 mbit/s här... det är bara för att andy vill ha det.... men jag som är snäll och fixa det som överrask men det gick ej såå bra men vi fick det till slut iallafall

Kommentarer
Postat av: malin

visst är CSN underbara...not.



böckerna kom IDAG, aaah. nu har jag iallafall böcker till onsdagens föreläsning! :)

Postat av: Keke

Jajamänsan CSN är studentens bästa vän eller hur hehe..

2008-09-07 @ 13:03:12
URL: http://internett4000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback