Har fortfrande lite liv kvar i resväska ;)

Idag eftermiddag ska jag åka till Gullspång, men först ska jag stanna i Örebro för att gör besiktiga av lägenhet tillsammans med bovärd och jag får chans att fixa de grejer som inte var ordentling städa.. och sen åka jag till Gullspång hos pappa för att fixa stålfälg till min  bil, ska måla den.. nu är den riktigt rostig.. ska blir snygg sen.. Men det är bara slipa och så och sen åker jag till Kristinehamn till pappas jobb för den har verkstad och målrum så det ska vara bättre att måla där samtidigt jobbar pappa där.. han har nattskift, när jag är klar ska jag åka hem till mamma som bor i Kristinehamn och sover över där.. och sen åker jag till Karlstad imorgon för att vara med på en av distanskurs där. Ska blir spännade att åka dit, har ju aldrig varit i Karlstad universitet. Men tror det ska gå bra där! Jag är iallafall tacksam att hat en bil hehe.. annars skulle jag tar direkt tåg till Karlstad och sen får jag åka buss till skolan eller så, jag som aldrig har åka buss i Karlstad.. kommer lyckas åka vilse HAHA..
Men om jag åka med tåg och buss innebär det en resa på 4 timmar och 2 byte och en promenad bit också..
Bil blir det 2,5 timmar då är det från dörr til dörr.. eller nästan ju haha.. har ju garage som ligger någon hundra meter bort och sen i karlstad, inte säker jag får en p-plats vid dörren så...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hej!



Det var ett tag sen. Vi skrev föut hur det gick med våra utbildningar inom miljö.

Jag är färdigutbildad och jobbar nu som miljöinspektör i Mariestad, Gullspång och Töreboda. :-)



Ha det fint!

2008-09-10 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback