Lika seg som sirap

Jaa sitter här och känner mig verkligen seg idag...
Sover lite för länge idag.. jag är denna typ som blir bara segare och trött av att sover länge så jag är piggast när jag ahr sovit ca 7-8 timmar sen blir det bara ner utför backen...
Men ville ju ligger i säng med Andy länge.. mysmys ju och söndag brukar det vara tråkig också...

Jag ska äntligen få CSN imorgon.. då ska jag betala ännu mer räkningar som jag inte har betala pga pengarbris..
ska betala direkt imorgon bitti när jag vaken iallafall jag får någon påminnelse via post.. men jag har iallafall en påminnelse från ÖBO.. jaa.. det fattas runt 40 kr för att de skulle kunde drar av i autogirog... men det blir iallalfall SISTA hyr till öbo.. äntligen!! har ju betala dubbelhyror i två månader nu.. det kostar mig ca 16000 kr totalt.. usch...

Kommentarer
Postat av: Sarah

;) men det var otroligt mycket myggor som bet mig! Jag fick två myggbett inne på McDonalds!

Postat av: Askungen

Läsnyfiken!

2008-09-08 @ 09:58:51
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Ceestar

Tss tss, jag klär oftast i svart. Men har lila färg i tatueringar. :)

2008-09-08 @ 10:13:43
URL: http://ceestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback